Klantenservice
Retourneren en ruilen
Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen omtrent bestellen en betalen. Vragen over bijvoorbeeld voorraden, facturen en afhalen? Dan zit je op de juiste pagina.
Retourneren
Het retourneren van een product kan binnen 14 dagen na aankoop. Je krijgt het volledige aankoopbedrag teruggestort, exclusief eventuele kosten die gemaakt worden voor het retourneren. Je kan het product ook zelf langsbrengen (op afspraak) bij de Workerz®-vestiging in Geldermalsen
Nadat wij het product weer terug hebben, ontvang je je geld binnen 14 dagen weer terug;
Defecte producten worden opnieuw geleverd volgens de standaard levertijden, over het algemeen dus de volgende werkdag.
Stuur het ingevulde formulier voor herroeping (hier te downloaden) op naar Workerz® B.V., Bosmanskamp 65, 4191 MT Geldermalsen. Je kan ons ook je herroeppingsverzoek e-mailen naar verkoop@workerz.nl. Vermeld je NAW-gegevens, datum van bestelling en bestelnummer. Wij laten dan zo snel mogelijk van ons horen over de verdere afhandeling.
Wil je een product retourneren? Of heb je vragen over het retourbeleid? Neem contact met ons op.
Wanneer je meerdere producten bij ons hebt besteld is het mogelijk een gedeelde van je bestelling te houden en een gedeelte retour te sturen.
Mocht je bijvoorbeeld twee kwasten besteld hebben en er uiteindelijk maar één gebruikt hebben, kan de ongebruikte weer retour.
Heb je bij ons verf besteld die we voor je in een door jouw gewenste kleur hebben gemengd, dan kan je deze niet ruilen of retourneren.
Gemengde verf is namelijk een maatwerkproduct en deze zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
De volgende producten zijn niet te retourneren omdat deze uniek voor jou zijn gemaakt of gebruikt, en daarom niet opnieuw te verkopen zijn:
Artikelen speciaal besteld op aanvraag en overeenkomst van levertijd en prijs;
Op kleur gemaakte verf;
Werkkleding met een logo of andere bedrukking;
Ingewisselde kortings- en tegoedbonnen;
Producten waarvan de verpakking is geopend.
Verpakken
Je product retourneren bij Workerz® kan op de volgende manier:
Meld je product aan voor retour via ons retourformulier
Maak je pakket klaar voor verzending
Pak het pakket stevig in. Dit hoeft niet in de originele verpakking
Wel het originele pakket? Verwijder dan je gegevens van de doos.
Meld je product aan bij een verzendpunt en plak onze adresgegevens op de doos. (Workerz® retourpunt vind je hier)
Een Workerz® collega beoordeeld je pakket en zal je op de hoogte houden over het verdere proces.
Garantie
Bij Workerz® heb je altijd recht op garantie. De garantie zal dan ook altijd via ons lopen. Wij dragen er zorg voor dat jouw product weer naar behoren zal werken.
De garantieperiode kan verschillen per product en merk. Neem daarom altijd even contact met ons op.
De volgende producten zijn niet terug te sturen onder garantie;
Cadeau kaarten en vouchers
Producten met gebruikersschade, door onjuist gebruik.
Garanties verlenen wij op producten, dus bestel je via workerz.nl, heb je garantie ongeacht je bestelpatroon.
Garanties kan je aanmelden door contact op te nemen met één van onze collega’s. Telefonisch, of per mail.
Pak je ordernummer er alvast bij. Deze is te vinden in je account.
Het garantieproces kan iets afwijken per product, maar verloopt ongeveer als volgt;
Product aanmelden voor garantie
Product opsturen ter reparatie of controle
Wij houden je tussentijds op de hoogte
Wanneer de controle of reparatie op je product is uitgevoerd zullen we in overleg een nieuw product, of het gerepareerde product weer naar je versturen.